Sunday, July 17, 2011

-MALAM PENGENALAN SRNKUIS-


Salam perpaduan & salam sejahtera....

"Malam Pengenalan Sekretariat Rukun Negara KUIS"
14 Julai 2o11
Auditorium Akademi Islam

Pada 14 Julai yang lalu ,telah diadakan buat pertama kalinya,& secara rasminya majlis "Malam Pengenalan SRNKUIS" yang turut dihadiri oleh mantan Penasihat SRNKUIS,Puan Fauziah Ariyon & penasihat yang baru iaitu Puan Raja Nor Asyikin serta beberapa tetamu lain seperti Majlis Perwakilan Mahasiswa (MPM) & beberapa tetamu dari persatuan-persatuan yang lain.

Majlis pada malam itu turut menjemput tetamu VIP terhormat ,Encik Gandesan a/l Letchumanan iaitu Timbalan Ketua Pengarah Bahagian Operasi Jabatan Perpaduan Negara & Integrasi Nasional (JPNIN) sebagai perasmi bagi Sekretariat Rukun Negara dan turut memeriahkan sesi penyerahan & pelantikan baru Penasihat Sekretariat Rukun Negara KUIS.

Objektif "Malam Pengenalan SRNKUIS" tersebut adalah untuk memperkenalkan SRN kepada semua mahasiswa mahasiswi KUIS serta memartabatkan moto SRNKUIS itu sendiri ,"Perpaduan Pemangkin Mahasiswa Gemilang".

Antara yang menarik pada malam tersebut adalah Persembahan montaj terbaru Majlis Tertinggi & Exco-exco baru SRNKUIS dan gimik penyerahan jawatan kepada penasihat yang baru.


* montaj Majlis Tertinggi SRN & Exco2

* hadirin menyaksikan tayangan montaj

* gimik perasmian

* pelantikan penasihat baru,Puan Raja Nor Asyikin

* simbolik penyerahan jawatan

Majlis pada malam itu diharap dapat memberi pendedahan kepada semua mahasisiwa dan mahasisiwi KUIS tentang peri pentingnya perpaduan dikalangan mahasiswa walaupun KUIS bukanlah satu institusi yang mempunyai berbilang kaum tetapi perpaduan tersebut dapat diterapkan dalam setiap aspek ,terutama apabila melangkah kealam pekerjaan.


Akhir sekali,setinggi ucapan terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat samada secara lansung & tidak lansung dalam menjayakan majlis pada malam tersebut.
"PERPADUAN PEMANGKIN MAHASISWA
GEMILANG"




* barisan-barisan tenaga kerja yang terlibat menjayakan "Malam Pengenalan SRNKUIS"

SEKIAN, TERIMA KASIH ^_^

No comments:

Post a Comment